Orders die op werkdagen voor 22.00 uur worden besteld, worden de volgende dag geleverd*. Orders besteld in het weekend worden op maandag verzonden, in geval van een feestdag anders dan het weekend wordt er de werkdag erna verzonden.
*Wij pakken zelf alle pakketten, die voor 22:00 zijn besteld, nog dezelfde dag in. Daarna dragen wij ze over aan onze verzender PostNL. Onder normale omstandigheden bezorgen zij deze de volgende werkdag, maar hierbij zijn wij dus afhankelijk van hun werkzaamheden en service.
Is bezorging bij jullie altijd gratis? (verzendkosten)
Indien je kiest voor de verzendmethodes bezorgen of ophalen bij een PostNL locatie dan wordt er bij bestellingen tot 55,- een klein bedrag aan transportkosten gerekend á 5,95. Bij bestellingen boven de 55,- zijn de verzendkosten (binnen Nederland en België) geheel gratis.
*Heb je een kortingscode gebruikt en komt je totaalbedrag daarmee onder de €55,- dan worden er wel verzendkosten gerekend.
De volgende tarieven zijn van toepassing:
Land | Verzendkosten | Gratis vanaf | Verwachte levertijd |
Nederland | € 5,95 | € 55,- | 1 dag |
België | € 5,95 | € 55,- | 1 - 2 dagen |
Duitsland | € 6,95 | € 60,- | 2 - 3 dagen |
Frankrijk | € 14,90 | € 150,- | 2 - 4 dagen |
Luxemburg | € 12,45 | € 135,- | 1 - 2 dagen |
Oostenrijk | € 15,75 | € 150,- | 3 - 5 dagen |
Spanje | € 19,15 | € - | 3 - 5 dagen |
Eventuele wijzigingen of onverwachte verhogingen kunnen per direct worden ingevoerd.
De vermelde levertijden zijn een geschatte levertijd. Houd er rekening mee dat levering langer kan duren door bijvoorbeeld:
- Lokale feestdagen (in België: 21 juli en 15 augustus)
- Douane handelingen in het land van bestemming
- Stakingen of andere evenementen.
Afwijkende bereikbaarheid
Met feestdagen of bijzondere zondagen in Nederland is onze bereikbaarheid en reactietijd anders dan dat je van ons gewend bent. Rond deze dagen vragen wij om je begrip wanneer het ietsje langer duurt.
In 2024 zijn we op de volgende dagen niet/beperkter bereikbaar:
- maandag 12 februari (Carnaval)
- maandag 1 april (2e Paasdag)
- donderdag 27 april (Koningsdag)
- donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag)
- maandag 20 mei (2e Pinksterdag)
- dinsdag 24 december bereikbaar tot 12:30
- woensdag 25 en donderdag 26 december (Kerst)
- dinsdag 31 december bereikbaar tot 12:30
Kerst en Oud & Nieuw 2024
Tijdens de feestdagen heeft onze klantenservice een afwijkende bereikbaarheid:
- dinsdag 24 december bereikbaar tot 12:30
- woensdag 25 en donderdag 26 december gesloten
- dinsdag 31 december bereikbaar tot 12:30
- woensdag 1 januari gesloten
Ook komt PostNL onze pakketten eerder ophalen, waardoor op 24 december en 31 december geldt: voor 13:00u besteld, is morgen in huis.
Tijdens de feestdagen is puurmieke.nl natuurlijk gewoon online en kun je normaal bestellen, alleen de bezorgtijden van PostNL zijn wel net iets anders dan je gewend bent.
Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
Orders op werkdagen voor 22.00 uur besteld, worden de volgende dag geleverd. Orders besteld in het weekend worden op maandag verzonden, in geval van een feestdag anders dan het weekend wordt er de werkdag erna verzonden.
Puur Mieke heeft een zeer uitgebreid assortiment direct uit voorraad leverbaar. De voorraad wordt wekelijks aangevuld en er wordt dagelijks besteld. Producten met een houdbaarheidsdatum hebben een beperktere voorraad. We proberen daarmee de aanschaf van biologische producten betaalbaar te houden. Indien door logistieke redenen onverhoopt je product niet op voorraad is ontvang je hierover bericht per mail of via telefoon en kijken we graag samen met jou naar een passende oplossing.
Houd rekening met de verwerkingstijd van je betaling. Voorbeeld: je besteld om 21:57 uur en hebt betaald met iDeal. Op jou bankoverzicht is dat ook te zien. Echter de ontvangst van je betaling moet door ons nog (automatisch) verwerkt worden en komt pas binnen om bijvoorbeeld 22:03 uur. Je bestelling is voor ons dan betaald om 22:03 uur en wordt die dag dan ook niet meer naar ons magazijn gestuurd om te verwerken. Dit gebeurt pas de volgende dag. Bestellingen worden dan geleverd wanneer je order volledig op voorraad en beschikbaar is. Mocht er onverhoopt een product niet voldoende op voorraad zijn dan wordt je daarover zo snel mogelijk geïnformeerd.
Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een e-mail met een trackingcode.
Kan ik mijn bestellingen ook bij jullie afhalen?
Woon je in de buurt? Of wil je gewoon graag een keertje langskomen? Dan is het ook mogelijk om jouw bestelling af te komen halen in ons magazijn.
In de winkelwagen kan je kiezen voor de optie: Afhalen. Je bestelling wordt dan klaar gemaakt en je krijgt van ons een e-mail als deze klaar staat om afgehaald te worden.
Onze openingstijden zijn:
Maandag | 9:00 - 16:30 |
Dinsdag | 9:00 - 16:30 |
Woensdag | 9:00 - 16:30 |
Donderdag | 9:00 - 16:30 |
Vrijdag | 9:00 - 16:30 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Ons adres is:
Puur Mieke BV
Schutboom 2-B
5427CG Boekel
Heb je een klacht, is je pakket verkeerd bezorgd of is je pakket zoek?
Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel 085-3030730.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je order op werkdagen besteld voor 22:00 betekent levering de volgende dag. Orders besteld op vrijdag na 22.00 uur tot en met maandag 22.00 uur worden op dinsdag geleverd.
Met je postcode en de barcode van het pakket kun je de bezorgstatus volgen. Tevens wordt er altijd een trackingcode per e-mail naar je mailadres verzonden. Ben je niet thuis als PostNL je pakket bezorgt? Dan brengen ze deze naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt voor je.
Lukt het niet om je pakket af te leveren bij de eerste bezorgpoging? Dan kun je de zending ophalen bij een Postkantoor bij jou in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Al onze bestellingen worden door onze partner PostNL bezorgd.
Welke bezorgmogelijkheden bieden jullie aan?
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn bieden we jou verschillende bezorgmogelijkheden aan, namelijk:
- Bezorging thuis of op het werk.
- Ophalen bij een PostNL servicelocatie
- Afhalen (Boekel, Noord-Brabant, Nederland)
Voor zendingen buiten Nederland is het mogelijk om:
- Je pakket thuis of op het werk te laten bezorgen.
Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
Is je pakketje beschadigd geraakt tijdens transport? Of misschien zelfs niet aangekomen? Of heb je misschien een bezorger getroffen die niet zijn beste dag had? Laat het ons weten! Wij vinden een goede zeer service belangrijk en met de verkregen feedback kunnen wij onze service nóg verder verbeteren.
Je kan op verschillende manieren contact met ons opnemen. Het snelste kan je contact met ons opnemen via de telefoon. Daarnaast kan je ons ook op de hoogte stellen via e-mail, chat of social.
Uitzonderingen op de verwachte levertijd
In drukke periodes, zoals bijvoorbeeld Sinterklaas of Kerst, kunnen we door de grote hoeveelheid bestellingen de 24-uurs levering helaas niet altijd garanderen. De levertijd kan dan mogelijk oplopen. Wij proberen dit te minimaliseren en hopen in deze situaties op jouw begrip. Daarnaast attenderen we je op de mogelijkheid dat PostNL er in drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden langer over kan doen om jouw bestelling bij je thuis te bezorgen.
Andere mogelijke vertragingen kunnen zijn:
- Lokale feestdagen
- Douane handelingen in het land van bestemming
- Stakingen of andere evenementen.